SSブログ

倉敷児童合唱団15周年記念定期演奏会*

 RIMG0638-0.jpg

倉敷児童合唱団 

第15回記念定期演奏会

 

無事に終わりました。

(写真は前日のリハです ^^)

 

 

 

前日(土)は昼過ぎからリハーサル。

お昼ご飯を食べなかったmireは

夕方リハ終了後 かなりのご機嫌斜め ><

帰る車の中で 当たり散らされていい迷惑です(涙)

 

早く帰ってごはん食べさせないと

私の身が危険なくらい 機嫌が悪い。。。

でもでも

「ユニクロのヒートテックを買ってこい」命令が下っていたので

渋々X100ぐらいの気持ちで寄りましたよ、ユニクロへ。。

しっかし、、、、

どうしてこの前ユニクロに行った時に買ってこいって言わないかな~?

金曜日にユニクロのでっかい広告が入っていたので

こりゃ混むぞ~~って思って

ユニクロに近づきたくなかったのに~(涙)

(kahiyuさんに頼んどけばよかった。。)

案の定 夜でも駐車場は満車で なかなか入れず

mireの機嫌は悪くなるばかり。。。 ><

っていうか、もう頭から湯気がシューシュー出てた(笑)

こんな不機嫌極まりない腹ぺこ状態のまんま

あと15分も一緒に車に乗っていたら

きっと私は無傷で家にたどり着けないと思い

RIMG0649-0.jpg

ちょうどプチシャーの前を通りかかったので

慌てて車を停め

おしっこ漏れそうな人みたいに慌てて店内へ駆け込んだ(笑)

普段食べる量の1.5倍はありそうな山盛りパスタを

無言でもぐもぐ食べて

「あーーーーもう食べれん♪」と お腹をさすりながら

やっと機嫌が直ったmireは

「ママ、早く食べて!もう帰ろうや。」

 

なんちゅう勝手な(怒)

 

RIMG0660-0.jpg

昨日(当日)は朝から倉敷市民会館へ。

撮影不可なので

撮ったのはこれだけ ^^;

↑ 本番前のお昼ご飯風景と

RIMG0656-0.jpg

これはお弁当 ^^

mireのリクエストは鳥めし♪

キャラ弁って言われなくてホッとした(笑)

mireに言われたものだけ作ったけど

ウインナーを入れ忘れたことに 後で気がついた。 ^^;

RIMG0664-0.jpg

これは演奏会終了後のホール。

客席は満席で 立ち見のお客様も

たくさんいらっしゃったとか。。。

すごいですよね、毎年満席なんて☆

 

今回は15周年記念の演奏会だったので

保護者も2曲 歌わせていただけるということで

私も舞台に立ち 気持ちよく歌わせていただきました♪

いつもmireがどんな感じで舞台に立っているのか

自分でも体験してみたかったんですよね~。

それに 満席のホールで舞台に立てるなんて

なかなかそんな経験させてもらえないでしょ?

いや~ 本当に楽しかった☆

いい経験をさせてもらえて 感謝感激です ^m^

 

そして

見に来てくれた みなさん

本当にありがとうございました☆

定期演奏会.jpg

定期演奏会2.jpg

プレゼントもメッセージカードも

たくさんありがとうございました☆

RIMG0776-0.jpg

もらった モコモコのベスト

さっそく着ています♪

RIMG0674-0.jpg

 合唱団からもらった おせんべいには

オリジナルの焼印が♪♪

なんだか食べるのもったいない(笑)

RIMG0724.JPG

長~いオリジナルタオルは出演記念として 保護者にも配られました ^m^

わ~い♪

 

今回は15周年記念演奏会ということで

保護者も出演させてもらえて

本当にいい経験をさせていただきました。

ほとんど緊張せず 楽しく歌えたけど

リーダーSちゃんの言葉に うるうるしてしまい

思わず鼻水をすすってしまいました(笑)

 

johnny先生 C先生 M先生

役員の皆さん 団員の皆さん

お世話になりました。

素敵な演奏会を ありがとうございました☆

 

*

ちょこっとお知らせ♪

今日(22日)の10時から

コンベックス岡山にて

グリーンコープの野菜即売会と試食会が開催されます。

お野菜はほとんど100円

試食もいろいろなものがあるそうです♪

よかったら行ってみてね♪♪

 

 


nice!(9)  コメント(25)  トラックバック(0) 

nice! 9

コメント 25

抹茶ミルク

いやあ~、何度も言いますが
すべての山に登れ、はよかったです・゚・( Pд<q)・゚・
あの曲は、辛い時に励まされますね。
マイウェイもベタだけど
いい曲だなぁ、って思いました(o・v・o)
音楽はやっぱり、癒しの力がありますね(^_-)-☆

※昨日は有難う。
 早速、布をゲットしました!!
by 抹茶ミルク (2011-11-22 15:58) 

johnny@倉児

15周年定演,お疲れさまでした♪
今回は保護者の方にも華を添えていただき,一段と盛り上がるステージになりました。
満席立ち見,県内でここまで集客できる団体はそうないと思います。
週末は記念パーティです♪
by johnny@倉児 (2011-11-23 09:00) 

mayu

想像していた合唱団のイメージを超えていて(!)
とても楽しい素晴らしい舞台でした!
あの舞台に立てるなんて…3030さん本当羨ましいですよ♪
二人ともお疲れ様でした*^^*

by mayu (2011-11-23 10:08) 

おいじゃん

お久しぶりです。バリからおととい帰国しました。オバマさんのおかげで大渋滞の毎日で会社のウェルカムパーティ会場がタマン アユン寺院でなんとジンバランから3時間かかったりしました。ウブドも行きました。ウブドは素晴らしかった。車をお願いした人の名前がアグンさんという人で もしかして あのアグンくん?と思ったらまったく違うアグンくんでした。アグンという名前は多いんですね。帰国はまたまたアジアンサミットのおかげで空港がとまりジャカルタでトランジットだったので デンパサールの国内便のところで6時間待ちました。飛行機は4時間半おくれたようです。
渋滞でいろいろありましたが お料理もおいしくたのしかったです。インド料理と音楽にはまりました。今 家でホテルでかかってた音楽を主人がながしています。cd ホテルでかってきたんですよ。きっとまた バリに行くと思います。ウブドで購入した絵もかざっています。
by おいじゃん (2011-11-23 10:33) 

mire3030

抹茶ミルクさん ^^
定期演奏会に来て下さって ありがとうございました。
お菓子もありがとうございました♪

この前は長居してしまいごめんなさい。。。
早いですね~♪ もう用意したんですか ^^
私も娘も楽しみにしていますので よろしく願いしますね~♪♪


by mire3030 (2011-11-23 10:45) 

mire3030

johnny先生 ^^
定期演奏会はお疲れ様でした☆
そして本当にありがとうございました☆

自分があのステージで歌ってみて
どれだけ楽しいかがよくわかりました ^^
子供たちが羨ましいです。

土曜日は楽しみです♪
でも保護者の中には「本当に普通の服でいいんですか?」って
心配している方がたくさんいます。
いいんですよね?普通の服で。。。
天満屋に行く時の格好でいいんじゃない?って
みんなで話しました(笑)
by mire3030 (2011-11-23 10:55) 

mire3030

mayuさん ^^
定期演奏会に来てくれてありがとう☆
そして昨日は素敵なお店に連れて行ってくれてありがとう☆

ガパオ・・・作れるかな(笑)
テルオ・・・は 人気らしいよ♪

それから・・・前日に報告せずにドキドキさせちゃってごめんね ^^;
今度は福山・笠岡の旅だよ~♪
by mire3030 (2011-11-23 10:58) 

mire3030

おいじゃんさん ^^
お帰りなさい☆ 一番渋滞する時に行ってたんですね~ ^^;
私も何度もあの大渋滞に怒り爆発しましたよ。。。

ジンバランからタマンアユンまで3時間・・・ありえますね(笑)
私もユドヨノ大統領がウブドに来るっていう日は
ほんとに渋滞の車の中で暴れました(笑)
いつも3分ぐらいで通り抜けられる道が1時間ぐらいかかるし
穏やかなアグンも イライラしてました ^^;

でも楽しい滞在だったようでなによりです♪
今度はベストシーズンの7~9月にぜひ行ってみてくださいね☆
by mire3030 (2011-11-23 11:03) 

pico

長居して すみませんでした(^_^;)
おかげで お昼食べれなくて、それにしても プチシャーって 大人でもボリュームあるに 大丈夫か~!? mireちゃん??

市民会館の客席が モザイクになってたとは…!? エンジ一色と思ってた!
by pico (2011-11-24 18:16) 

heel lift boot

Thank you ever so for you blog post.Really thank you! Will read on…
heel lift boot http://shoelifts7891.classtell.com/legitimateguideonshoelifts/solutionstoincreaseheightwithshoelifts
by heel lift boot (2013-08-28 08:55) 

shoe lifts

Thanks for writing this blog, I was not well read with this topic. It’s always nice learning new things.
shoe lifts http://blog.nownews.com/article.php?bid=22035&tid=2670179
by shoe lifts (2013-09-02 08:53) 

shoe height insoles

I would like to thank you for the efforts you have put in writing this blog. I’m hoping the same high-grade site post from you in the future also. In fact your creative writing abilities has encouraged me to get my own blog going now. Actually blogging is spreading its wings and growing fast. Your write up is a great example.
shoe height insoles http://eliwatso1987.blog.fc2.com/blog-entry-9.html
by shoe height insoles (2013-09-03 05:20) 

increase height insoles

Some genuinely fantastic blog posts on this website, regards for contribution. “A man with a new idea is a crank — until the idea succeeds.” by Mark Twain.
increase height insoles http://taller-people.blogspot.tw/2013/08/training-in-orthotics.html
by increase height insoles (2013-09-04 15:09) 

heel lifts for shoes

A few things i have seen in terms of laptop memory is the fact there are specifications such as SDRAM, DDR or anything else, that must fit the technical specs of the motherboard. If the pc’s motherboard is reasonably current while there are no main system issues, improving the memory literally usually takes under a couple of hours. It’s one of the easiest pc upgrade treatments one can visualize. Thanks for discussing your ideas.
heel lifts for shoes http://shoelifts.overblog.com/
by heel lifts for shoes (2013-09-07 16:34) 

insoles increase height

I like this web blog very much, Its a very nice place to read and find info. “Everything is vague to a degree you do not realize till you have tried to make it precise.” by Bertrand Russell.
insoles increase height http://adjustableheellifts.blog2blog.nl/54275/Adjustable+Heel+Lifts+A+Certain+Game+Changer.html
by insoles increase height (2013-09-08 18:40) 

toms outlet

<p>Lulu and Rocky meet, fall in love, spend the night together, and fall asleep looking at each other&hellip;except for the fact that he is in Berlin and she is in Buenos Aires.</p>
toms outlet http://www.grenzeloos.org/toms-outlet/ ‎/
by toms outlet (2013-09-11 07:24) 

toms on sale

<p> Scott and Christina departed the reception by limo to a nearby hotel and woke up early this morning to leave the continental U.S. on their honeymoon. Since they didn&rsquo;t ask me to join them (what were they thinking?), Doug and Carole kindly invited me over for breakfast instead. But I look forward to many more Disneyland trips with the newlyweds and bringing them up to date on all the Eurovision Song Contests they haven&rsquo;t seen. Scott, I&rsquo;m glad I was in the green room that day and that you and your family have become a part of my life. Mazeltov!</p><p>SXSW Film Festival organizers announced the 2012 Midnighters and short film programs Wednesday.</p>our editor recommendsSXSW 2012: Jonah Hill's '21 Jump Street,' Will Ferrell's 'Casa de mi Padre' Added to Film Festival LineupLana Del Rey Added to SXSW LineupSXSW 2012: 'Cabin in the Woods' to Open FestivalSXSW 2012: 'Drive' Composer, Jeffrey Tambor Headline First Film Conference Panels
toms on sale http://www.jessemarlow.com/news/toms-outlet/
by toms on sale (2013-09-11 07:25) 

Kaylee

Thanks for all the work you are doing, it’s a real help.
Kaylee http://ariadne975.typepad.com/blog/2011/09/love-your-feet-use-orthotic-shoe-insoles.html
by Kaylee (2013-09-24 05:13) 

Alexander

It’s the best time to make some plans for the long run and it’s time to be happy. I’ve learn this submit and if I may I desire to suggest you some interesting issues or tips. Maybe you can write subsequent articles referring to this article. I wish to learn even more issues about it!
Alexander http://heelliftsreview.postbit.com/leg-length-mistakes.html
by Alexander (2013-09-24 10:01) 

heel lifts

I’m also writing to let you be aware of of the excellent experience our girl had reading through your site. She mastered some things, including how it is like to have a great teaching mindset to make the mediocre ones clearly fully grasp a variety of extremely tough things. You truly did more than our desires. Many thanks for producing the useful, trusted, informative not to mention easy guidance on this topic to Tanya.
heel lifts http://maxheight.soup.io/post/329009830/Leg-Inadequacies-Deformities-And-Length-Problems
by heel lifts (2013-09-24 10:44) 

increase height

Hiya, I am really glad I’ve found this info. Today bloggers publish just about gossip and web stuff and this is actually annoying. A good site with interesting content, that’s what I need. Thank you for making this web site, and I will be visiting again. Do you do newsletters? I Can’t find it.
increase height http://howtobetaller1.bugs3.com/
by increase height (2013-09-26 22:07) 

high heel arch supports

We’re a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your website offered us with valuable info to work on. You’ve done a formidable job and our whole community will be thankful to you.
high heel arch supports http://www.deelsonheels.com/$1449_High_Heel_Arch_Support_Inserts/p133745_662770.aspx
by high heel arch supports (2013-09-27 02:00) 

heel lifts

I agree what you said but there is some points that I don’t agree with you.
heel lifts http://www.iamsport.org/pg/blog/heelliftsreviews
by heel lifts (2013-09-27 22:21) 

Layla

I’m satisfied it was useful to me. Thanks for your function. Ill be in contact
Layla http://backlinks-and-lenses.blogspot.com/2010/09/about-suidoo-and-back-linking.html
by Layla (2013-10-04 14:07) 

Molly

Superb post however I was wanting to know if you could write a litte more on this topic? I’d be very grateful if you could elaborate a little bit more. Thank you!
Molly http://clitus516.typepad.com/blog/2011/09/chicken-fillet-breast-enhancer-do-they-work.html
by Molly (2013-10-05 08:57) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。